Ιστορίες από τα κηρύγματα

-
Μια κυρία ογδόντα έξι ετών μιλάει για την "έρημο"

Ο άσπλαχνος τελώνης και το καρβέλι με το ψωμί

Πῶς πάει ὁ ζῆλος σου;

Μια νέα αφανής αγία! (η τυφλή Ασπασία)

Το σαρανταλείτουργο και η θαυμαστή διάσωση

Αίσθησις του δικαστηρίου σε Θεία Λειτουργία

Ο Θανάσης ο τσαγκάρης απ' τη Δράμα

Μια ιστορία ελεημοσύνης και θείας δωρεάς

Ο μπαρμπα Νικόλας ο Κύριε Ελέησον, από την Καρλίκοβα της Δράμας

Η ΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΗΜΩΝ

Μη φοβάσαι. Εγώ σε προστατεύω.

Το όνομα που είχε στο στήθος του ο Γιώργος

Εγώ πάτερ μου είμαι πολύ καλός χριστιανός, είμαι και ταπεινός, είμαι και δίκαιος

Ο Άγιος Κέβιν ο Ιρλανδός και η ακινησία του στην προσευχή

Ο πατήρ Νικόλαος από την Μονή Πετράκη

Πώς αντιμετωπίστηκε ένας πειρασμός

Η γερόντισσα Μακρίνα και η παρέα της βρίσκουν ζεστό ψωμί και σύκα

Το οσιακό τέλος του Αγίου Σισώη

Κάποιος νέος θέλησε να πάει στην εκκλησία από περιέργεια

Το όραμα ενός άξιου λειτουργού του Υψίστου

Ο νεαρός που μοσχομύριζε σαν δενδρολίβανο

Ο πατήρ Χερουβείμ και ο Άγιος Λαυρέντιος ο διάκονος

Πολλές φορές βρέθηκε απ’ το βουνό στη θάλασσα και απ’ τη θάλασσα στο βουνό, χωρίς να καταλάβει

Έμεινε μέσα στην εκκλησία κλεισμένη για δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια

οι Πατέρες της ερήμου και οι μεγάλοι αναχωρητές αυτόν τον υπερχορτασμόν αισθάνονται και βιώνουν

μια Χριστουγεννιάτικη αλησμόνητη λευκή νύχτα

Ο πατήρ Αρσένιος και ο πατήρ Νικόλαος

Οι περιπέτειες ενός οχλουμένου

Θέλω να με φωνάζετε ...

Διωγμοί στην Σοβιετική Ένωση

Κάποτε ένας θεοσεβής ιερεύς, λειτουργούσε του Αγίου Δημητρίου ...

Τι πας να κάμεις παιδί μου, τι πας να κάμεις;

Ιερώνυμος ο Σιμωνοπετρίτης

Θεραπεία μετά από πολλή προσευχή

Ο Άγιος Ιωάννης ο Ελεήμων και το όραμα με την ελεημοσύνη

Η κυρία Μαρία η φιλάνθρωπος, από το Βόλο

Οι προσευχές και η φιλανθρωπία της Κατερίνας από την Ηλεία

Αληθώς Ανέστη ο Κύριος

Ένα τηλεφώνημα

Η Αγάθα από την Πάτρα

Σκότωσα το παιδί μου !

Το όραμα του Αγίου Ιωάννη του Ελεήμονα

Ο επίσκοπος Απολλωνίας Αλβανίας κ. Νικόλαος

Αντίδωρο από την Παναγία

Ένα όραμα του γέροντα Εφραίμ

Το οσιακό τέλος του παπα-Μιχάλη

Ο Άγιος Γεώργιος ο Καρσλίδης και η μαμή

Γιατί δεν μου μιλήσατε ποτέ για το Χριστό ;

Ο πλούσιος από το Ντητρόιτ

Ο Πλούσιος και η ενάρετη χήρα

Οσιακό τέλος

Ο παπα-Γιώργης ο Γανωματίδης

Το οσιακό τέλος του κ. Δημήτρη από τα Καλάβρυτα

Η φύση εστράφη προς τα οπίσω

Αποκαλύψεις κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας. Διηγείται ο Πρωτοπρεσβύτερος Στέφανος Αναγνωστόπουλος

Μια Χριστουγεννιάτικη αλησμόνητη λευκή νύχτα

Παράδειγμα οικογενείας

Αγιοπνευματική Εμπειρία κατά τη Θεία Λειτουργία

Ο πατήρ Παΐσιος και ο βάτραχος

Η μοναχή Θεοδώρα και η ευχή

ΚΑΘΕ ΝΑΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ!

Περί σεμνής ενδυμασίας και ο ευλαβής νεαρός

"Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με"," Υπεραγία Θεοτόκε, σώσον ημάς", " Υπεραγία Θεοτόκε, βοήθει μοι".

Η ΑΠΟΡΙΑ ΤΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΘΕΟΦΑΝΕΙΩΝ

ΕΙΜΑΙ Ο ΆΓΓΕΛΟΣ-ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ

Ο ΙΕΡΕΑΣ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

ΈΝΑΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΦΙΛΟΤΙΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ

Η ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Ο ΠΑΠΑ ΓΙΩΡΓΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΔΩΡΟΙ

Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

Ο ΑΠΛΟΣ ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Ο ΒΟΣΚΟΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ!!

Ο ΤΙΜΙΟΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΒΟΗΘΑ ΤΟΝ ΝΕΩΚΟΡΟ

Θεός είσαι, ό,τι θέλεις κάνεις!

ΣΤΟΝ ΟΙΚΟ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΑΚΩΒΟΥ ΤΣΑΛΙΚΗ

ΑΓΙΟΤΑΦΙΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΣΕ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ

ΒΟΗΘΕΙΑ! ΒΟΗΘΕΙΑ! ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ, ΒΟΗΘΕΙΑ....ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΒΟΗΘΕΙΑ!....

ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΣ ΕΙΠΕ…..ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΣ!!!

ΤΟ ΚΑΝΔΗΛΙ

"Εκλαιγα, έκλαιγα. Τί ήτανε αυτό, Θεέ μου;!!"

Η ΙΕΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΜΦΙΩΝ

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ!!!

Η συγχώρηση (Μια αληθινή ιστορία)

Από τη ζωή του Αγίου Ονουφρίου

Αγάπη

...Κύριε μη με ελεήσεις...

Η μαρτυρία του π. Συμεών Αγιορείτη

Ο παπα-Γιώργης και ο άπειρος Θεός

Ο πλούσιος και η ενάρετη χήρα